Informace ze světa Internetu hlavně o včelách a včelařích, a česky

Mám migrovat na jiný blog?

25. července 2009 v 12:07 | Eman
Tak já nevím Máňo, mám nebo nemám.

Můj vzdálený přítel nepřítel přátel, včelařský ďábel z Jižní moravy, mě hecuje kvůli dotěrným reklamám v článcích, se kterými já nemohu nic dělat, abych šel jinam. Strpěná reklama je můj členský příspěvek za prostor na Blog.cz

Udělal jsem tedymalý pokus a dvě poslední zprávy jsem umístil na tento můj nově založený blog.
Pro hovoří má dlouhodobá sympatie ke společnosti Google.

Budu vděčný svým čtenářům, kterých už je pěkná řádka, ale nevím kdo jsou, kromě komentátorů, za každý názor k tomuto mému váhání s migrací, i emailem.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Pavel Holub Pavel Holub | E-mail | Web | 25. července 2009 v 20:57 | Reagovat

Zdá se to tam býti lepší, ale bude to asi trvat, než si všichni zvyknou. Chtělo by to vlevo velký přímý odkaz. Držím palce.

2 Ivan Černý Ivan Černý | 26. července 2009 v 10:47 | Reagovat

Odstranění otravné reklamy (díky které ale servery mohou fungovat) je věcí příjemce. Např. pro Firefox existuje spousty dobrých doplňků, které to dobře zastanou.
Pokud se Eman bude starat o zajímavý obsah stejně jako dosud, tak může migrovat třeba na Mars a včelaři si ho najdou.

3 Petr Texl Petr Texl | E-mail | 26. července 2009 v 22:24 | Reagovat

Téměř jsem hledal, kde jsou ty reklamy. Času je málo a tak se domnívám, že většina oči vede na článek a komentáře. Nechme reklamy žít, většina je nečte.

4 Karel Karel | 26. července 2009 v 22:33 | Reagovat

Hodnotil bych spolehlivost servru a další věci ohledně funkce.
Kde je zaručeno, že Google nezačne přidávat reklamy.
Pokud někomu vadí reklamy, ať zasponzoruje FV webhosting a redakční systém.

5 Petr Petr | E-mail | 27. července 2009 v 8:06 | Reagovat

Tady jsou reklamy? Ani jsem si nevšiml,nezajímají mne,tak je nevidím...:-)

6 Ivan Černý Ivan Černý | 27. července 2009 v 17:23 | Reagovat

Zkusil jsem přidat komentář na nový blog a musím konstatovat, že je to pěkný opruz. Je nutné se přihlásit do Google apod. a pak je to stejné jako tady. Nejnovější komentáře se nikde souhrnně nezobrazují, tedy stejný nedostatek jako tady. Reklamy jsou tam taky. Nevidím žádný důvod pro migraci a jeden důvod proti (ta nutnost přihlášení). Navíc se tam jako potvrzení nepožaduje přemýšlet o hlavách hrochů apod. ale opisuje se nějaká tupě vygenerovaná posloupnost znaků - fuj.

7 gupa gupa | 27. července 2009 v 19:37 | Reagovat

[6]: Předem se omlouvám za technickou nevčelařskou poznámku. Komentáře jsou technická záležitost, která lze lehce zvoli na: Nastavení - Poznámky - Kdo může přidávat komentáře a zvolit:"Možnost Kdokoli - obsahuje anonymní uživatele." A chapcha se omezuje o pár řádků níže v: "Zobrazovat u komentářů ověření slova?"

8 gupa gupa | 27. července 2009 v 19:42 | Reagovat

[4]: Ve službě blogger se reklama nevkládá. Je ale jako volba pro Emana naprogramována. Jde o AdSense. Tak se může například Eman touto další službou stát díky své práci na blogu čtenáři sponzorovaný uživatel přímo.

9 gupa gupa | 27. července 2009 v 19:51 | Reagovat

[1]: Ano, výhody:
- až 100 autorů pro jeden blog
- import a export zálohy XML a nebo i aktualizací a generováním replikace obsahu na FTP do statické podoby
- Volba sponzoringu přes AdSense
- Volba mobilního vkládání obsahu a nebo i přes mail
- Možnost blog uzavřít jen pro autory nebo pro pozvané
- možnost do zásahu do stylu stránek

Nevýhody: Je to něco jiného a je nutné si jako čtenář zvyknout na novou podobu. (která lze ale hodně přizpůsobením toho stylu přiblížit tomuto blogu)

10 sršeň sršeň | E-mail | 27. července 2009 v 19:59 | Reagovat

Když zavítám na blog p.Emana,ještě nikdy jsem nenašel reklamu,proto nevidím důvod vzdát se nějakému ďáblu a napodobit Krejčíře.

11 ZO Stod ZO Stod | E-mail | 27. července 2009 v 22:05 | Reagovat

už i přístup na tento blog je solidní,byly doby,kdy to bylo dlouhé.Zůstaňte.

12 Vítek Vítek | E-mail | 28. července 2009 v 21:04 | Reagovat

Zůstaň zde. Reklamu stejně nečtu.

13 kamil"čochtan"kůla kamil"čochtan"kůla | E-mail | 30. července 2009 v 23:22 | Reagovat

O jaký reklamě je řeč?je to jako s marketama,nebo vietnamskejma tržištěma-co mne nezajímá,nevidím.A když se náhodou podívám,zjistím,že mne to vlastně nezajímá.Tu kvalitu,co hledám,tu stejně nenajdu.

14 kamil"čochtan"kůla kamil"čochtan"kůla | E-mail | 30. července 2009 v 23:24 | Reagovat

Takže Emane,jsi tu,víme o Tobě,neutíkej nám.

15 Jirka Jirka | Web | 4. srpna 2009 v 11:26 | Reagovat

mOC HEZKY BLOG POKUD CHCES MRKNI I NA MUJ :-)

16 UV UV | E-mail | Web | 27. října 2009 v 19:26 | Reagovat

Nevím, jak to děláš, ale rozhodně tě včelařství a internet baví. Články máš bezkonkurenční, jenom škoda, že nemám čas, abych to jenom četl.
Pro tvé odborné články nemá žádný blog místo. Jakýkoliv blog se mi nelíbí. Být tebou, tak bych si koupil hosting CZ a ty reklamy bych si tam klidně umísil, ale teď už by šli na tvé konto.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama