Jak si medvěd poradí s včelím úlem

31. května 2009 v 8:34 | Eman |  Zajímavé zprávy o včelách a jejich produktech
Na konferenci BEE-L uvedl Joe Waggle zajímavé video s medvědem jak se dobývá do úlu.

Menší medvědi budou zkoušet každé včelstvo a najdou to co bodá nejméně. Ale jak získají na odvaze a sebedůvěře, začnou ničit i silnější včelstva.

Jestli vám bude fungovat odkaz, můžete vidět jak velký medvěd získává na odvaze. Možná to není na video vidět, ale medvěd mocně slintal z tlamy, což není v očekávání sladkého jídla, ale u medvědů je to známka strachu. Takže je si zřejmě dobře vědom potrestání za jeho pokusy.
Na videu medvěd obchází úl, až se odváží a zezadu úl svrhne. Jak se úl rozpadne na nástavky a vypadnou z něj plásty, tak chytne plást a utíká dozadu. Je vidět, že včely medvěda taky bodají.
Další noc jsou již úly a nástavky zdrátovány dohromady a medvěd si je odkoulí do houštiny.

video (chvíli to trvá, než se video spustí)

V emailu k tomu dává Joe ještě následující komentář:
Tady v Pennsylvanni je výborný systém pro řešení problému medvědů. Přenáší problém medvědů z předměstí Pittsburghu na hřeben, kde žiji. (Joe Waggle). Střílení těchto medvědů je jediný způsob jak problém řešit. Vím, že si řeknete, zastřelí jednoho a další přijde... tedy já zastřelím také toho dalšího. Pennsylvania má zákon, že můžete zabít medvědy při ničení majetku, potom musíte hlásit zabití během 24 hodin, aby si mohli vzít jejich mrtvého medvěda.

Joe

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 anonim anonim | E-mail | 25. února 2010 v 12:16 | Reagovat

mno me se to moc nelibi mno ale nvm nvm  :-! chce se mi s toho zvracet :-!