Informace ze světa Internetu hlavně o včelách a včelařích, a česky

Podle čeho Francouzi kupují med?

14. září 2008 v 13:52 | Eman |  Med
Marketingová studie, která zobrazuje podíl kritérií podle kterých kupují francouzi med.

Nejvíc rozhoduje květový původ medu a potom chuť. Cena a další kritéria výrazně zaostávají. Bude se náš trh vyvíjet podobným směrem?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Bronislav Gruna Bronislav Gruna | 15. září 2008 v 10:16 | Reagovat

Díky za zajímavé informace. Předpokládám, že květový původ se v tomto případě rozumí z jakých rostlin pochází, protože Francouzi mají velmi rozvinutý marketing druhových medů.

2 Eman Eman | E-mail | 15. září 2008 v 12:09 | Reagovat

Myslím že to jinak být nemůže - floral = květní.

Mě vadí, když na etiketě je květový původ, například Ostropestřec Mariánský a podobně a v medu není zrnko pylu z této rostliny. Je to podvod a zneužívání preferencí zákazníků. To není marketing, ale lumpárna. Je to jakobych si na slenici o obsahu 990 ml dal etiketu - 5 kg řepkového medu a prodával to za 100 Kč. V druhém případě si bude každý klepat na čelo, protože je podvod evidentní.

3 Petr Texl Petr Texl | E-mail | 15. září 2008 v 18:07 | Reagovat

Mám také zkušenost, že zakazník se vrací (i z daleka) kvůli chuti. Když koupí bez ochutnávky (nejsme na to připraveni), opakovaně se vrací, když doma v klidu med ochutná a sklenice dojde. Vůbec nezáleží na ceně. Chuť (a samozřejmě balení, vstřícnost, prostředí atd.) je na prvním místě. Zákazníka můžeme "zlomit" hned při prním nákupu, když jsme zařízeni na ochutnávku (i více druhů). Chce to čisté lžičky, dřevěné špachtle apod. a malá balení, ze kterých se ochutnává. - Pak to jde samo.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama